Stelling 1 verkiezingsdebat Achterwillens krijgt vervolg

In maart 2018 ging het verkiezingsdebat onder andere over de gewenste wijkontwikkeling in oud-Achterwillens. Een motie van PvdA/CDA (zie foto Marianka Peters), ingediend door 17 Goudse raadsleden, gaf gisteravond een vervolg aan dat verkiezingsdebat. Meer hierover leest u in dit artikel uit de Goudse Post. De tekst van de motie vindt u hier. We wachten nog op het raadsverslag om te zien of er zicht komt op een spoedige, broodnodige modernisering van deze buurt in Achterwillens.

Laat een reactie achter





Inschrijven nieuwsberichten

Schrijf je in op ons nieuws en ontvang een e-mail als er een nieuw bericht is.

Loading

Meest recente nieuwsberichten

Tweedaagse cursus Grip op geld

14 juni Open dag Heemtuin

Veranderingen Buurtbus: halte Driewegplein verdwijnt

Praat 17 juni mee over het samenlevingsakkoord

Driewegplein klaar, nu door naar de Achterwillenseweg…

1 Juni begint het werk aan de oversteekplaatsen Goudse Houtsingel

Doe mee aan de Week van de Biodiversiteit!

Weidehommel = wijkbij Achterwillens

Kom 2 mei naar de mobiele mileustraat in de wijk

Bever passeert de Ommeslag