Ophogen Achterwillenseweg begonnen!

Vorige week is een noodbrug voor fietsers aangelegd. De omleiding voor fietsers is nodig omdat bij het Gloriantplantsoen de werkzaamheden zijn begonnen. Deze keer een echt ‘lemen’ fietspad en geen modderpoel met rijplaten zoals in januari 2016.

Deze week is het dan zover. Na het 30 cm diep afschrapen van de weg wordt deze eerst opgehoogd met yalibims (lichtgewicht kleikorrels) en vervolgens geasfalteerd. Hierdoor komt de weg 30 cm hoger te liggen dan voorheen. Een verheffende klus dus.

Laat een reactie achter





Inschrijven nieuwsberichten

Schrijf je in op ons nieuws en ontvang een e-mail als er een nieuw bericht is.

Loading

Meest recente nieuwsberichten

Tweedaagse cursus Grip op geld

14 juni Open dag Heemtuin

Veranderingen Buurtbus: halte Driewegplein verdwijnt

Praat 17 juni mee over het samenlevingsakkoord

Driewegplein klaar, nu door naar de Achterwillenseweg…

1 Juni begint het werk aan de oversteekplaatsen Goudse Houtsingel

Doe mee aan de Week van de Biodiversiteit!

Weidehommel = wijkbij Achterwillens

Kom 2 mei naar de mobiele mileustraat in de wijk

Bever passeert de Ommeslag