✈️Overlast ????vliegtuigen????

Door werkzaamheden op Schiphol worden tot in juni de aankomende vluchten laag over Goverwelle en Achterwillens geleid. De bocht voor de landing wordt tegelijk vanuit het Westen en vanuit het Oosten over onze wijk genomen. Behoort meestal meer dan je ziet. Op www.bezoekbas.nl kan melding van overlast gedaan worden. Misschien helpt het als velen dat doen?

Posted in ,

2 reacties

  1. M.A. van Welie op 13 april 2017 om 12:09

    Mijn vrouw en ik ervaren het niet als overlast, het is een tijdelijke zaak.

    Groet,

    Theo van Welie

    ________________________________

  2. Patricia op 14 april 2017 om 18:19

    Ik heb meer last van die helikopters die rondcirkelen. En dat is ook nodig.

Laat een reactie achter





Inschrijven nieuwsberichten

Schrijf je in op ons nieuws en ontvang een e-mail als er een nieuw bericht is.

Loading

Meest recente nieuwsberichten

Tweedaagse cursus Grip op geld

14 juni Open dag Heemtuin

Veranderingen Buurtbus: halte Driewegplein verdwijnt

Praat 17 juni mee over het samenlevingsakkoord

Driewegplein klaar, nu door naar de Achterwillenseweg…

1 Juni begint het werk aan de oversteekplaatsen Goudse Houtsingel

Doe mee aan de Week van de Biodiversiteit!

Weidehommel = wijkbij Achterwillens

Kom 2 mei naar de mobiele mileustraat in de wijk

Bever passeert de Ommeslag