Doe mee aan de Week van de Biodiversiteit!

Vrijdag 22 mei is het wereldbiodiversiteitsdag en vandaag is De Week van de Biodiversiteit begonnen. Wethouder Judith Sargentini verrichtte in Gouda de opening. Aan het Heempad Gouda verrichtte zij de opening van het nieuwe Natuurpad. De rest van de week zijn er allerlei activiteiten in de stad, ook in de Goudse Hout (zie flyer). Op…

Lees meer