Slim Melden app onregelmatigheden stopt

slim melden

Betonplaat: de bijbehorende afvalbak is onlangs opgeblazen

Een losliggende stoeptegel, kapotte straatlantaarns of andere onregelmatigheden kunnen vanaf volgend jaar NIET meer worden gemeld via de app Slim Melden. Het bedrijf dat de app en de bijbehorende website aan de gemeente leverde, staakt de bedrijfsactiviteiten. Hierdoor kan Slim Melden niet meer gebruikt worden. De gemeente werkt aan een alternatief.

Totdat er een nieuwe oplossing beschikbaar is, kunnen inwoners meldingen blijven doen via een tijdelijk formulier op de gemeentelijke website. Je kunt het formulier vanaf de website ook direct op je smartphone zetten. Telefonisch melden kan ook via 14 0182 (tijdens kantooruren).

 

Posted in

Laat een reactie achter





Inschrijven nieuwsberichten

Schrijf je in op ons nieuws en ontvang een e-mail als er een nieuw bericht is.

Loading

Meest recente nieuwsberichten

Tweedaagse cursus Grip op geld

14 juni Open dag Heemtuin

Veranderingen Buurtbus: halte Driewegplein verdwijnt

Praat 17 juni mee over het samenlevingsakkoord

Driewegplein klaar, nu door naar de Achterwillenseweg…

1 Juni begint het werk aan de oversteekplaatsen Goudse Houtsingel

Doe mee aan de Week van de Biodiversiteit!

Weidehommel = wijkbij Achterwillens

Kom 2 mei naar de mobiele mileustraat in de wijk

Bever passeert de Ommeslag