Feestelijke opening Freerunpark in Goudse Hout

De initiatiefnemers laten zien hoe je het freerunpark kunt gebruiken
De initiatiefnemers laten zien hoe je het freerunpark kunt gebruiken

Wethouder van Vught (Groenalliantie) en kinderwethouder Milou van sportzaken openden dinsdagmiddag 27 september het Freerunpark. Na een kletsnatte ochtend bleef het tijdens de opening bíjna droog.

De wethouder is blij met dit initiatief voor buitenrecreatie. Maar vooral ook is hij blij dat de sportieve initiatiefnemers diverse activiteiten met scholen gaan verzorgen op deze plek. En gaan meehelpen in het onderhoud van de bouwsels. Daartoe ondertekenden zij ter plekke een gebruikersovereenkomst.

De initiatiefnemers legden uit welke ambitie zij verder hebben met dit prachtig uitgevoerde parkje. Die ambities reiken zelfs tot de Olympische Spelen! In dit filmpje van ruim een minuut kunt u dat horen.
Tijdens de korte demonstratie na de opening regende het weer. Maar dat mocht de pret niet drukken. In dit filmpje ziet u een korte impressie.

Tenslotte: een samenvattende foto-impressie:

  • De kersverse kinderwethouder Milou van sport wenste meer spel en sport in de buitenruimte: op haar wenken bediend!
  • Kinderwethouder Milou gaat de opening verrichten samen met wethouder Van Vught
  • Freerunpark is geopend!
  • Op de voorgrond de drie initiatiefnemers
  • De initiatiefnemers krijgen het nog druk met onderhoud en het geven van lessen/clinics
  • De ondertekening gebruikersovereenkomst door wethouders en initiatiefnemers
  • De initiatiefnemers laten zien hoe je het freerunpark kunt gebruiken

Laat een reactie achter





Inschrijven nieuwsberichten

Schrijf je in op ons nieuws en ontvang een e-mail als er een nieuw bericht is.

Loading

Meest recente nieuwsberichten

Tweedaagse cursus Grip op geld

14 juni Open dag Heemtuin

Veranderingen Buurtbus: halte Driewegplein verdwijnt

Praat 17 juni mee over het samenlevingsakkoord

Driewegplein klaar, nu door naar de Achterwillenseweg…

1 Juni begint het werk aan de oversteekplaatsen Goudse Houtsingel

Doe mee aan de Week van de Biodiversiteit!

Weidehommel = wijkbij Achterwillens

Kom 2 mei naar de mobiele mileustraat in de wijk

Bever passeert de Ommeslag