Kom je meeklussen op zaterdag 30 november?

IMG_0228

De Bühne is gebouwd rond 1965. Kleine isolatiemaatregelen zijn nodig om het gebouw warm te houden. Radiatorfolie aanbrengen, tochtstrips plaatsen, raamfolie en drangers op de buitendeuren. Op zaterdag 30 november van 10.00 – 15.00 uur kun je meehelpen. Iedereen die een klein beetje handig is is welkom. Je kunt kiezen om van 10.00 tot 13.00 uur te helpen of van 12.00 tot 15.00 uur. Maar je kunt natuurlijk ook de hele tijd meedoen van 10.00 tot 15.00 uur. Als je helpt en ergens tussen 12.00 en 13.00 uur een eenvoudige lunch mee wilt gebruiken, dan kan dat. In alle gevallen graag even een berichtje naar buhne@achterwillens.eu.

Deze activiteit is een initiatief van het Goudse klusteam voor kleine isolatiemaatregelen. De grote isolatiemaatregelen laten helaas nog op zich wachten.

Laat een reactie achter





Inschrijven nieuwsberichten

Schrijf je in op ons nieuws en ontvang een e-mail als er een nieuw bericht is.

Loading

Meest recente nieuwsberichten

Tweedaagse cursus Grip op geld

14 juni Open dag Heemtuin

Veranderingen Buurtbus: halte Driewegplein verdwijnt

Praat 17 juni mee over het samenlevingsakkoord

Driewegplein klaar, nu door naar de Achterwillenseweg…

1 Juni begint het werk aan de oversteekplaatsen Goudse Houtsingel

Doe mee aan de Week van de Biodiversiteit!

Weidehommel = wijkbij Achterwillens

Kom 2 mei naar de mobiele mileustraat in de wijk

Bever passeert de Ommeslag