Woonoutlet opent deuren in T&D-pand

logo maison 33Vanaf morgen is onze wijk een woonoutlet rijker: In het voormalige T&D pand (Wethouder Venteweg 2) opent dan Maison 33 haar deuren. Een outlet verkoopt bekende merken tegen lagere prijzen (vaak de oude voorraad). De firma belooft kwaliteitsmeubelen voor minstens 50% van de prijs. ‘Banken, stoelen, tafels, dressoirs, kasten, matrassen, tuinmeubelen en meer, met elke week nieuwe voorraad’ zo valt te lezen op de Facebookpagina. Daar is vast het aanbod te zien. Voor wie nu denkt: er zouden toch zorgappartementen komen? Dat klopt, en dat plan is er nog steeds. Maar omdat het papierwerk de nodige tijd vergt, is het pand tijdelijk verhuurd.

Laat een reactie achter





Inschrijven nieuwsberichten

Schrijf je in op ons nieuws en ontvang een e-mail als er een nieuw bericht is.

Loading

Meest recente nieuwsberichten

Tweedaagse cursus Grip op geld

14 juni Open dag Heemtuin

Veranderingen Buurtbus: halte Driewegplein verdwijnt

Praat 17 juni mee over het samenlevingsakkoord

Driewegplein klaar, nu door naar de Achterwillenseweg…

1 Juni begint het werk aan de oversteekplaatsen Goudse Houtsingel

Doe mee aan de Week van de Biodiversiteit!

Weidehommel = wijkbij Achterwillens

Kom 2 mei naar de mobiele mileustraat in de wijk

Bever passeert de Ommeslag