Watertappunt Oasen in de Goudse Hout?

2E79859D-852A-4F29-BA68-0532FA96D6B0

Basisschool Vindingrijk krijgt een bijdrage van GoudAPot en Netwerk Achterwillens om in de Goudse Hout een watertappunt te realiseren. Dat past in het beleid van Oasen en Sport.Gouda.

Oorspronkelijk was de aanvraag bedoeld om zo’n watertappunt te realiseren op het schoolplein van Vindingrijk aan de Heemraadslag. Maar Oasen vond dat niet aantrekkelijk genoeg om veel bezoekers te trekken. Daarom is in overleg met Sport.gouda voorgesteld om zo’n watertappunt in de Goudse Hout te realiseren. Waar precies in de Goudse Hout, dat zal in overleg met Staatsbosbeheer besloten worden. Dat zal naar verwachting ergens tussen de parkeerplaats bij de Wielerbaan en/of op het Ontmoetingsplein zijn.

1 reactie

  1. claire op 5 januari 2021 om 17:59

    Dit is mooi nieuws -!
    als er weer zo’n warme zomer komt als in 2020 zal er zeker veel en dankbaar gebruik van worden gemaakt!
    zelf meegenomen water is na een halve dag alweer lauw !
    water is (h)eerlijk FRIS , veel beter dan zoet frisdranken

Laat een reactie achter





Inschrijven nieuwsberichten

Schrijf je in op ons nieuws en ontvang een e-mail als er een nieuw bericht is.

Loading

Meest recente nieuwsberichten

Tweedaagse cursus Grip op geld

14 juni Open dag Heemtuin

Veranderingen Buurtbus: halte Driewegplein verdwijnt

Praat 17 juni mee over het samenlevingsakkoord

Driewegplein klaar, nu door naar de Achterwillenseweg…

1 Juni begint het werk aan de oversteekplaatsen Goudse Houtsingel

Doe mee aan de Week van de Biodiversiteit!

Weidehommel = wijkbij Achterwillens

Kom 2 mei naar de mobiele mileustraat in de wijk

Bever passeert de Ommeslag