Samen Gouda vergroenen

bak tegels


Het tuinseizoen staat voor de deur. De temperatuur loopt op en het zonnetje laat zich regelmatig zien. De lente komt eraan. Heeft u ook zin om wat te werken in uw tuin en wat meer groen aan te planten. Samen gaan we Gouda vergroenen.
Actie Tegel eruit, plant erin.
Lever op zaterdag 20 maart een stoeptegel uit uw Goudse tuin in, dan krijgt u van ons een tegoedbon voor een vaste plant (te besteden bij Groencentrum Bloemendaal).
De actie is van 11 – 14 uur op het parkeerterrein bij Winkelcentrum Bloemendaal, bij de ingang naar de Jumbo en vlakbij de Buurstee. De Goudse tuinambassadeurs van Operatie Steenbreek) staan daar met een tent en zijn goed herkenbaar.
Uiteraard worden de coronamaatregelen goed in acht genomen.
Deze Goudse tegelactie is een gezamenlijke initiatief van o.a.: Mozaïek Wonen, de buurtvoorlichters (Kwadraad), St. Bizon, Gemeente Gouda, Promen, Operatie Steenbreek en de Goudse Tuinambassadeurs.
Let op: maximaal 1 plantenbon per persoon.
OP=OP. Tot zaterdag 20 maart.

Laat een reactie achter





Inschrijven nieuwsberichten

Schrijf je in op ons nieuws en ontvang een e-mail als er een nieuw bericht is.

Loading

Meest recente nieuwsberichten

Tweedaagse cursus Grip op geld

14 juni Open dag Heemtuin

Veranderingen Buurtbus: halte Driewegplein verdwijnt

Praat 17 juni mee over het samenlevingsakkoord

Driewegplein klaar, nu door naar de Achterwillenseweg…

1 Juni begint het werk aan de oversteekplaatsen Goudse Houtsingel

Doe mee aan de Week van de Biodiversiteit!

Weidehommel = wijkbij Achterwillens

Kom 2 mei naar de mobiele mileustraat in de wijk

Bever passeert de Ommeslag