Online onthulling kunstwerk Goudse Hout

impressie kunstwerk Henrique van PUtten
Henrique met kunstwerk Saying Hi and goodbye

Henrique van Putten met een model van het kunstwerk

Donderdag 27 mei om 15.30 uur wordt op het ontmoetingsplein in natuur- en recreatiegebied de Goudse Hout het kunstwerk Saying hi and Goodbye van kunstenares Henrique van Putten onthuld.
Door de coronamaatregelen kunnen niet alle betrokkenen en belangstellenden er bij zijn. Wel wil de Groenalliantie iedereen de kans geven om deze opening digitaal bij te wonen. Meekijken kan door te klikken op onderstaande link:
kunstwerkgoudsehout.nl
Bij de onthulling zijn behalve Kees Oskam, voorzitter van Groenalliantie, wethouder Thierry van Vugt en kunstenares Henrique van Putten, ook Noëlle Gracy. Zij is de kleindochter Leo en Tineke Vroman en bestuurslid van de Vroman Foundation.

 

2 reacties

  1. TvdL op 25 mei 2021 om 14:41

    Is het woensdag 26 mei wordt het donderdag 27 mei?

Laat een reactie achter





Inschrijven nieuwsberichten

Schrijf je in op ons nieuws en ontvang een e-mail als er een nieuw bericht is.

Loading

Meest recente nieuwsberichten

Tweedaagse cursus Grip op geld

14 juni Open dag Heemtuin

Veranderingen Buurtbus: halte Driewegplein verdwijnt

Praat 17 juni mee over het samenlevingsakkoord

Driewegplein klaar, nu door naar de Achterwillenseweg…

1 Juni begint het werk aan de oversteekplaatsen Goudse Houtsingel

Doe mee aan de Week van de Biodiversiteit!

Weidehommel = wijkbij Achterwillens

Kom 2 mei naar de mobiele mileustraat in de wijk

Bever passeert de Ommeslag