Klussen bij de Smultuin tijdens NLdoet

NLdoet in 2019De Smultuin doet ook dit jaar mee aan de jaarlijkse klusactie NLdoet van het Oranjefonds, ook al is die vanwege corona niet in maart, maar in mei.

Op 29 mei ben je van harte welkom om mee te komen helpen. De Klus staat ingeschreven als: ‘Goudsesmultuin klaar voor het nieuwe jaar’, op de site van het oranjefonds/NLdoet. Daar kun je je opgeven om mee te doen.

Er wordt geklust tussen 10.00 en 15.30 uur.

Laat een reactie achter





Inschrijven nieuwsberichten

Schrijf je in op ons nieuws en ontvang een e-mail als er een nieuw bericht is.

Loading

Meest recente nieuwsberichten

Tweedaagse cursus Grip op geld

14 juni Open dag Heemtuin

Veranderingen Buurtbus: halte Driewegplein verdwijnt

Praat 17 juni mee over het samenlevingsakkoord

Driewegplein klaar, nu door naar de Achterwillenseweg…

1 Juni begint het werk aan de oversteekplaatsen Goudse Houtsingel

Doe mee aan de Week van de Biodiversiteit!

Weidehommel = wijkbij Achterwillens

Kom 2 mei naar de mobiele mileustraat in de wijk

Bever passeert de Ommeslag