Driewegplein klaar, nu door naar de Achterwillenseweg…
De werkzaamheden bij het Driewegplein zijn zo goed als klaar. De weg kan weer bereden worden, de fietsnietjes zijn in beton gegoten en in de plantvakken ligt de aarde klaar om beplant te worden. Maar de wijk is nog niet af: vanaf 1 juni beginnen de voorbereidingen voor de ophoging van de Achterwillenseweg 1-22. De firma Baas Verkleij voert de komende maand tussen 7.00 en 16.00 uur graafwerk uit aan gas en kabels. Omwonenden hebben al een brief gekregen om te waarschuwen voor parkeeroverlast, extra verkeer en geluidsoverlast.
Op 2 juni is er voor bewoners een inloopavond In de Bühne. Daar zal het gaan over de werkzaamheden, parkeren en de bereikbaarheid van de Achterwillenseweg tijdens de ophoging van de weg en de aanleg van de fietsstraat. Tussen 18.30 en 20.00 uur zitten medewerkers van de gemeente en van Van Drie klaar om uitleg en toelichting te geven. De werkzaamheden door de firma Van Drie beginnen 15 juni en duren tot medio oktober.
Inschrijven nieuwsberichten
Schrijf je in op ons nieuws en ontvang een e-mail als er een nieuw bericht is.