Van wie is deze Weesfiets?

IMG_20190504_102949.jpgMaanden staat hij er al, deze fiets bij het speeltuintje aan het begin van de Wethouder Venteweg. Bij de eerste wijkschouw, eind vorig jaar, is er al een melding gedaan bij de gemeente. Er heeft al een een sticker van handhaving op gezeten, dat hij zou worden weggehaald, maar die sticker heeft de weersomstandigheden niet overleefd. Bij de wijkschouw afgelopen zaterdag zagen we hem weer. Wat de omwonenden betreft, mag hij nu écht weg. Wie o wie haalt hem op?

Posted in

Laat een reactie achter





Inschrijven nieuwsberichten

Schrijf je in op ons nieuws en ontvang een e-mail als er een nieuw bericht is.

Loading

Meest recente nieuwsberichten

Tweedaagse cursus Grip op geld

14 juni Open dag Heemtuin

Veranderingen Buurtbus: halte Driewegplein verdwijnt

Praat 17 juni mee over het samenlevingsakkoord

Driewegplein klaar, nu door naar de Achterwillenseweg…

1 Juni begint het werk aan de oversteekplaatsen Goudse Houtsingel

Doe mee aan de Week van de Biodiversiteit!

Weidehommel = wijkbij Achterwillens

Kom 2 mei naar de mobiele mileustraat in de wijk

Bever passeert de Ommeslag